♥ ASSALAMUALAIKUM W.B.T♥

♥ ASSALAMUALAIKUM W.B.T♥

Pages

Monday, August 15, 2011

BERMONOLOG SENDIRI

Assalamualaikum semua....

x boleh tido...entahla...tyme cmni...dalam pkul 12.00 am ke atas mesti x mengantuk [padahal pas isyak tadi bukan main ngantuk,ngengada]..nasib berjaya jugak wat terawikh kan..xleh ikut sangat...huhu...

xde mende nak buat..bosan...so sembang sorang2 kat sni pun xpe kan...bukak FB pon xde ape gak...lain la kalo ada orang nak chat ke...xde jugak...handphone pun sama...berapa lama dah x mesej sape2..bukan xmesej sape..bunyi pun dah lama dah x bunyi..sampai hampir lupa dah bunyi ringtone mesej n call cmne...[nak kata punya lama]...xpela....dah xde orang nak mesej buat la cara xde mesej kan...xpe...seb sikit kredit tu..xpayah nak topup2 lagi dah..huuu

lagi satu xleh tido..sebab takot..takot ape pun entah...takut kegelapan..??takut hantu..??[ada hantu ke posa2 nie..?]..takut nu takut ni..haih..sampai bila la nak dok jadi penakut ni entah...berani la skit cek oi...[sebenarnya nak kena ada orang teman kot..erkkkkk....]

hurm...tyme bosan2 cenggini jugak,suka layan lagu..dah tu pulak p repeat lagu tu sampai nak termuntah dengar...[nak kata banyak kali la lagu tu pusing]..huu..dah rasa puas,baru tukar lagu lain..kadang ulang balik lagu tu..haha..

okay..satu mende yang terlintas kat pikiran ni....so nak tulis jugak..nama pun monolog dalaman kan...biar la nak cakap sendiri pun..hm..sejak akhir2 ni nape entah si adik bongsu ni suka wat perangai pelik2...blajo dari mana pun xtau..dari kawan kot..suka nak kacau orang/wat pelik2....[yang menimbulkan kemarahan]....so,akan bergaduh la ngan dia...eiiii....geram..dah lama x bgaduh ngan orang..tetiba jadi cmni..pelik pulak rasa..buang tebiat ke ape budak ni...ada simptom2 PMS dah kot..grrrrr....x lama dah la tu..hambek kau..isk3..

hm...apa lagi yek...entah...yang tu je yang terlintas kat hati n kepala otak sekarang ni..[ada lagi sbenarnya..tp xkan nk tulis semua kan..huuu,..malu le..]..okay,sambung dengar lagu yang asek dok mengulang x berenti...



[jangan pernah berubah--cinta muka buku--tentang perasaanku--ku menunggu--kembang perawan----dan banyak lagi....huuu~]

2 comments:

  1. alamak,terganggu awak bermonolog pulee,..kihkih

    ReplyDelete
  2. @MYRA YUSREENA ---ahahha..xpe..nak join ke..ehe

    ReplyDelete

 

♥ Warna Warni Amny ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal